Soluții eCommerce 100% românești

Citește în Engleză

Piața de eCommerce din România

Evoluția comerțului electronic în România a urmat o traiectorie dinamică strâns legată de progresele tehnologice, schimbările în comportamentul consumatorilor și îmbunătățirile în infrastructura online. De-a lungul anilor, România a fost martora unei creșteri semnificative în sectorul comerțului electronic care, treptat a devenit o parte importantă a pieței de retail a țării.

Deși conceptul de comerț electronic a câștigat teren în România în anii 2000, cu câteva magazine online care și-au deschis afacerea, sectorul a întâmpinat provocări precum: penetrarea limitată a internetului, scepticismul consumatorilor față de tranzacțiile online și lipsa de soluții atât pentru clienți, cât și pentru afaceri. Acești factori au încetinit inițial adoptarea pe scară largă a comerțului electronic.

În mijlocul anilor 2010, s-a desfășurat o evoluție distinctă în comportamentul consumatorilor, conturând o nouă direcție pentru comerțul electronic în România. Un val de schimbare a cuprins țara pe măsură ce din ce în ce mai mulți români au adoptat cumpărăturile online. În cadrul acestei schimbări, atracția cumpărăturilor din confortul casei, alături de accesul la o gamă variată de produse și puterea prețurilor competitive, au devenit forțele care au remodelat peisajul comerțului electronic.

Urmând accelerarea creșterii comerțului electronic în România și creșterea numărului de clienți și a competiției, afacerile au început acum să se confrunte cu noi provocări, atât din punct de vedere logistic, cât și în ceea ce privește modalitățile de a ajunge la clienți și potențiali clienți. Astfel, au început să caute și să investească în soluții care să le acopere nevoile.

Și, pentru că acolo unde există cerere, există și ofertă în timp, tot mai multe soluții au apărut pe piață pentru a susține nevoile afacerilor. Și suntem mândri să spunem că unele dintre ele au o origine 100% românească.

Aceste platforme, adaptate pentru afaceri de diferite dimensiuni, și-au stabilit o prezență semnificativă în România. Ofertele lor cuprind o serie de caracteristici, inclusiv:

  • Inovații în metodele de livrare, cum ar fi livrarea în aceeași zi și punctele de ridicare convenabile
  • Experiențe îmbunătățite de cumpărături și protejarea datelor clienților
  • Metode de plată diverse și asigurarea tranzacțiilor online securizate
  • Prezentarea de site-uri web responsive, prietenoase pentru dispozitivele mobile, alături de aplicații mobile dedicate, oferind consumatorilor o experiență de cumpărături fără întreruperi pe diferite dispozitive. Gestionarea operațiunilor online
  • Unelte de marketing și multe altele.

10 soluții 100% românești potrivite pentru orice eCommerce

Iată câteva soluții de comerț electronic 100% românești folosite atât de afacerile mai mici, cât și de giganți din piața de comerț electronic:

Fondat în 2008 sub numele de 2Parale, 2Performant este prima rețea de afiliere din România. În prezent lider pe piața de marketing afiliat, platforma ajută magazinele online să administreze campaniile de marketing afiliat și parteneriatele.

Servicii: marketing afiliat și influencer marketing.

Ce este marketingul afiliat?

Marketingul afiliat este o strategie de marketing bazată pe performanță în care persoanele fizice sau afacerile câștigă comisioane promovând produse sau servicii altora. Afiliații generează trafic sau vânzări prin link-uri de recomandare, iar când se face o achiziție, ei primesc un procent din venit. Cu alte cuvinte, afiliat este o modalitate de marketing excelentă pentru a genera venituri suplimentare.

2Performant in cifre:

🚀 500+ programe
🚀 600+ million clicuri trimise către advertiseri
🚀 10+ million vânzări venite prin marketing afiliat
🚀 450+ million EUR încasați de advertiseri prin marketing afiliat

2. easySales    | 

Înființată în 2017, compania oferă soluții de automatizare pentru orice tip de afacere. Prin EasySales, comercianții se pot conecta rapid, fără cunoștințe tehnice, la platformele de comerț electronic, automatizând activități esențiale precum: listarea produselor în marketplace, procesarea în masă a comenzilor, sincronizarea stocurilor în timp real, traducerea documentației produselor și raportarea centralizată a vânzărilor.

Aceștia explorează soluții de eficientizare a activității companiilor care își propun să meargă în direcția corectă: 80% automatizare și 20% implicare manuală.

Serviciile companiei includ:

Mentenanță
Suport tehnic
Consultanță
Servicii de dezvoltare

easySales în cifre:

🚀 650+ clienți activi
🚀 10+ milioane de produse listate
🚀 Valoarea totală a comenzilor procesate – 640+ millioane EUR
🚀 4+ millioane facturi generate automat

Înființată în noiembrie 2006, inițial ca agenție web, Extended a avut încă de la început obiectivul de a construi propriile soluții care să sprijine companiile din România să își dezvolte și să-și consolideze afacerile online.

Extended în cifre:

🚀 16+ ani de experiență în online și eCommerce
🚀 200+ magazine lansate
🚀 400+ funcționalități
🚀 100+ integrări în ecosistem

Înființată în 1998, FAN Courier, o companie de curierat și logistică specializată în servicii de livrare rapide și de încredere, a devenit rapid lider de piață. Astăzi, FAN Courier este una dintre cele mai cunoscute companii de curierat din România, cu peste 30 de milioane de expedieri anuale.

Servicii:

 Livrare internă: Standard, FANbox, Red Code, Express Loco, Collect Point prin rețelele OMV și Petrom, White goods, Collect Point prin rețeaua PayPoint
 Livrare internațională: rutieră sau aeriană
 Transport de marfă
 Servicii speciale
 Soluții eCommerce – modul pentru integrări API ale serviciilor de curierat pentru platforme de comerț electronic precum PrestaShop, OpenCart, Magento sau WooCommerce.

FAN Courier în cifre:

🚀 122.000+ km și 181 de trasee parcurse de mașinile FAN Courier, în fiecare noapte
🚀 250.000+ de pachete livrate, în fiecare zi
🚀 100% acoperire națională, cu 140 de filiale în toată țara
🚀 Peste 20 de premii

5. Innoship   | 

Innoship este o platformă de logistică și livrare care oferă companiilor instrumente pentru a-și gestiona operațiunile de expediere și livrare. Cu birouri în Polonia, Republica Cehă și România, oferindu-și serviciile celor peste 250 de retaileri de top și +300.000 IMM-uri ca parte a grupului Alsendo, platforma oferă servicii de gestionare a comenzilor, selectarea transportatorilor, imprimarea etichetelor și actualizarea statusului livrărilor..

Beneficii:

Comercianții folosesc platforma Innoship pentru a optimiza costul de transport și pentru a îmbunătăți interacțiunea cu clienții finali în timpul procesului de livrare printr-o pagină de urmărire simplificată și comunicare branduită.

Innoship în cifre:

🚀 Acces la 50+ servicii de curierat în România și în întreaga lume
🚀 15+ integrări pentru platforme de eCommerce
🚀 15+ integrări tehnice și de fulfillment

6. Netopia   | 

Compania NETOPIA a fost înființată în 2003 din dorința de a integra tehnologia în domeniul plăților online și offline pentru a construi un sistem de plată capabil să răspundă nevoilor afacerilor în creștere.

Servicii:

Procesare plăți: prin card de debit sau de credit sau prin SMS
mobilPay Wallet: o aplicație dedicată plăților mobile care transformă orice smartphone într-un portofel digital.
mobilPOS: prin descărcarea aplicației de pe Google Play, companiile pot accepta cu ușurință plățile mobile.
Google Pay
Link2Pay: oferă clienților posibilitatea de a plăti printr-un link generat pe platformă

7. Newsman   | 

Deși a început ca o soluție rapidă și de afaceri pentru trimiterea de newsletters, în timp a evoluat într-o soluție fezabilă și pentru alte afaceri.

Servicii:

O platformă de automatizare și email marketing care permite companiilor și organizațiilor să creeze, să trimită și să urmărească campanii de e-mail.

Beneficiile sale?

 Poți crea newsletters minunate cu șabloane proiectate profesional și cu editorul drag & drop.
Poți crea automatizări de email marketing care sunt declanșate direct de comportamentul abonaților.
Oferă prețuri optime pentru creșterea afacerii tale.

Newsman în cifre:

🚀 15+ integrări 
🚀 900+ șabloane responsive

8. Sameday   | 

Prezent pe piața de curierat de peste 16 ani, Sameday asigură un sistem de curierat rapid și sigur, cu livrare către destinatar în funcție de urgența comenzilor.

Servicii:

Next Day: curier rapid cu livrare a doua zi
Same Day: livrare în aceeași zi într-unul dintre intervalele de timp predefinite
EasyBox, serviciul de autoservire care reinventează experiența de livrare rapidă și răspunde problemelor de zi cu zi ale eCommerce.

Sameday în cifre:

🚀 90% din transporturi au fost livrate conform promisiunii.
🚀 Acces la 13.000+ locații fără Km suplimentari.
🚀 3+ milioane de expedieri livrate în easybox
🚀 3800+ lockers instalate în România.
🚀 În fiecare lună, 40.000+ de expedieri sunt livrate în aceeași zi.
🚀 2+ milioane de expedieri livrate ZIUA URMĂTOARE, lunar

SEOmonitor este o platformă care permite agențiilor de SEO să planifice și să urmărească performanța cuvintelor cheie cu acuratețe ridicată, să conecteze cuvintele cheie organice cu conversii și sesiuni, să verifice trendurile SEO cu precizie ridicată și transparență a algoritmului și să cerceteze cuvinte cheie și site-uri web fără restricții privind datele.

Produse:

Rank Tracker
SEO Forecast
SEO Research
Organic Traffic
Dashboard agenție

Cu peste 16 ani de experiență, SmartBill este unul dintre cele mai populare programe de facturare și gestiune. Această soluție ajută companiile să economisească timp atunci când vine vorba de facturare, gestionarea stocurilor și contabilitate.

Produse:

Programul de facturare integrat cu e-Invoice
Program de management al stocurilor
SmartBill PointOfSale
SmartBill Conta
SmartBill ManagerConta

SmartBill in numbers:

🚀 80.000+ clienți
🚀 5+ milioane facturi lunare
🚀 23+ miliarde EUR facturați lunar

În concluzie, evoluția pieței de eCommerce în România prezintă o progresie a provocărilor timpurii către un sector vibrant și în plină creștere rapidă. Combinația de infrastructură îmbunătățită, schimbarea preferințelor consumatorilor și eforturile jucătorilor principali au contribuit la consolidarea comerțului electronic ca și componentă semnificativă a peisajului de retail din România.

Pe lângă extinderea pieței, în ultimii ani s-a observat o schimbare semnificativă în comportamentul consumatorilor în ceea ce privește aspecte precum timpul, preferințe și cerințele acestora. Deoarece oamenii nu mai au aceeași răbdare pentru căutări extinse și devin tot mai conștienți de timpul lor, companiile sunt nevoite să caute soluții care să ofere eficiență optimă atât pentru ele însele, cât și pentru consumatorii lor sau potențialii clienți.

Astfel, peisajul comerțului electronic românesc simbolizează creștere, adaptabilitate și un răspuns dinamic la preferințele în evoluția consumatorilor. Progresul promite oportunități pentru inovație continuă, acoperind golul dintre progresul tehnologic și așteptările consumatorilor.

Și deoarece lista este lungă și cu siguranță nu am inclus toate soluțiile aici, fiți pe fază! Vom continua lista într-un articol nou.

Am omis pe cineva? Dați-ne de veste! 😁

Be smarter now! 😊🚀

    why should your business be on facebook